Három gyanúsítottja van a két éve történt halálos tömegbalesetnek az M1-esen
Még tart a vizsgálat, de a biztosítók speciális eljárást alkalmaztak, hogy a vétlen károsultak megkapják a pénzüket.
Még tart a vizsgálat, de a biztosítók speciális eljárást alkalmaztak, hogy a vétlen károsultak megkapják a pénzüket.
A 37 hazai gépjárműkárral kapcsolatos igényből 34-et sikerült már lezárni, átlagosan 4,1 millió forintnyi kifizetéssel.
A porviharban több tucatnyi autó karambolozott.
Néhány hete ugyanilyen körülmények vezettek súlyos, halálos áldozattal is járó tömegbalesethez ugyanezen az autópályán.
A rendőrség még nem tudja, hibázott-e valaki. Az autópályakezelőnél is belső vizsgálat indult.
Az már biztos, hogy több, együttes ok vezetett a halálos tömegszerencsétlenséghez március 11-én az M1-es autópályán. Az illetékes, Lázár János vezette minisztérium nem zárta ki, hogy ha a folyamatban lévő nyomozás ezt indokoltnak látja, szigoríthatnak a törvényi előírásokon.
A március eleji súlyos tömegbaleset után hasznos funkciót kapott a 855 ezer felhasználóval bíró alkalmazás.
Bár több videó is megjelent már a tömegszerencsétlenségről, a rendőrség is közzétett egy felhívást.
Nem volt előzmény nélküli az M1-esen tömegkarambolt okozó porvihar, mégsem kényszerítette ki senki az időjárási viszonyoknak megfelelő sebesség betartását. Az illetékesek a felelősség hárításában versenyeznek. Ami biztos: a kormányhoz közeli üzletemberek kezében lévő koncessziós közútkezelő az első haváriahelyzetben elégtelenre vizsgázott.
Az Útinform azt kéri, hogy aki teheti, a megnövekedett menetidő miatt válasszon másik útvonalat.